  • Data: 2005-07-31 09:00:25
    Temat: Re: urlop a 2 x 1/2 etatu
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No coś Ty? A on na urlopie jest przez 4 czy 8 godzin pracy dziennie?
    > A do pytającego: W każdym z miejsc przysługuje Ci 20 dni urlopu
    > liczonych oczywiście 4 godziny dziennie. Ale że pracujesz 4 godziny
    > dziennie, to i nadal 20 dni pozostaje.

    nie rozumiem czemu jest tak wiele sprzecznych opinii
    pracuję 2 x1/2 etatu, więc pracuję 8 godzin dziennie
    teoretycznie każdy pracodawca powinien mi dać 10 dni
    ale że trudne jest mi dać 10 dni w różnych terminach
    więc wygląda że faktycznie mam tylko 10 dni

    proszę o korektę toku myślenia, ew. instytucję która udzieli mi wyraźnej odpowiedzi

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii