    Date: Thu, 19 May 2005 19:06:28 +0200
    From: DonWito <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa kredytu

    On Thu, 19 May 2005 07:49:26 -0500
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    > Niesamowite. Jak ci się to udało.

    Hm. Szczerze mówiąc, to wygląda właśnie na to, co miało być najlepszą
    wersją: pracownicy są naciągaczami ale sama firma jest całkiem OK. No
    nie wiem zresztą, zrobiłem właśnie to, co napisałem, i półtorej godziny
    później babcia miała swoją starą kuchenkę z przeprosinami a umowa była
    anulowana. Cud jaki, czy co? ;)))

    pozdrawiam
    dw.