  • Data: 2005-05-19 06:48:54
    Temat: Re: umowa kredytu
    Od: kesser <kesser@[to usun]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DonWito wrote:

    > A, jeszcze! Właśnie spojrzałem na tę umowę. Nie ma nawet numeru umowy,
    > typu, są dane babci, numer seryjny kuchenki, wyliczenia kosztów kredytu.
    > Brak pieczątki Żagla, a ta pieczątka, o której myślałem, że jest
    > pieczątką agencji, jest pieczątką sklepu sprzedającego kuchenkę. Sklep
    > jest z Oleśnicy.
    >
    > To tyle z ciekawostek...
    >
    > pozdrawiam
    > dw.
    Zacznij od Żagla bo jak nie zrezygnujesz w ustawowym terminie to jesteś
    ugotowany. W żadnym momencie pieniądze nie przechodzą przez twoje ręce.
    Pieniądze zwraca sklep bezpośrednio do firmy kredytującej i odbiera towar
    upewnij się tylko w Żaglu czy wszystko jest ok za nim oddasz kuchenkę
    najlepiej na piśmie. Ty tylko musisz tą rezygnacje mieć zgłoszoną w
    terminie. I sprawdź pesel babci bo nie chce mi się wierzyć żeby w Żaglu
    dali 80 latce kredyt bez żadnych dodatkowych wymogów. Żagiel z tego co wiem
    ma chyba wiek graniczny 75 lat z okresem kredytowania albo max 80. Więc
    mogli coś przekombinować na peselu, a więc sfałszować dane na umowie. To na
    100% był sklep, a nie ktoś z Żagla. Takich spraw w kraju jest zatrzęsienie
    szczególnie dotyczą drzwi i okien. Tacy oszuści działają na niewiedzy
    ludzkiej, a taka starowinka to już na pewno jest łatwym kąskiem. Ciesz się,
    że wogóle masz kuchenkę mogli dać do podpisu pójść po kuchenkę i nigdy nie
    wrócić. Nie miałbyś kuchenki umowy nic tylko książeczkę po upływie terminu
    rezygnacji.