  • Data: 2006-09-16 11:13:49
    Temat: Re: tele2 przestepstwo czy postepowanie cywilne-dlugie
    Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Sugerujesz, że dziadkowi ktoś jeszcze musiał przeczytać to, co
    > podpisuje, bo sam tego nie potrafił zrobić?

    Ja sugeruje, ze dziadek mial do czynienia z oszustem, ktory
    wprowadzil w blad dziadka. Oszust:
    1. nie poinformowal dziadka, ze ten podpisuje umowe z Tele2
    2. nie poinformowal o pelnej ofercie, ktora proponuje

    Tak swoja szosa zastanawiam sie dlaczego akwizytorzy od Tele2 nie
    chwala sie ze sa z Tele2, tylko ze sa z telekomunikacji. Oczywiscie
    gdy mowia, ze sa z telekomunikacji, to nie widac czy sa z
    telekomunikacji czy z Telekomunikacji.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL