eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostrzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia) › Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
  • Data: 2013-05-30 08:24:57
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-30 07:41, qwerty pisze:

    > Taki 40kVA (15/0,4) waży 400 kg.
    > Po co mieli to kraść?
    Zapytaj tych, co kradną :)

    Zawiezienie na skup kosztuje więcej, niż jest
    > warte uzwojenia.
    Nnno nie wiem... Cena miedzi w skupie (uzwojenia, palone) to 21zł/kg.
    Cen złomu stali krzemowej (blacha trafo) nie chce mi się szukać.

    A wracając do tematu - do złodziei STRZELAĆ! Bezwzględnie! Każdy ma
    prawo do ochrony swojej (i nie tylko) własności wszelkimi SKUTECZNYMI
    metodami. Wszak "od rzemyczka...". Oczywiście równie bezwzględnie karać
    za nadużycie. Kwestią wykonawcy będzie, czy woli zaryzykować i strzelać,
    czy jednak spokojnie dać się okraść i mieć spokój aż do kolejnej kradzieży.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.