    From: ww34 <w...@k...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stawić sie czy nie?
    Date: Fri, 23 Dec 2005 21:26:05 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Akurat procedurę cywilną, zasady doręczania pism procesowych i wezwań,
    > dopuszczania dowodów uchwalił sejm - a chyba o tym akurat mówimy.

    A ile razy Lech Kutas Gardocki przeczytal wyrok Kreuza ze Strasbourga?
    Moze najpierw, w ktorym jezyku, bo procz polskiego belkotu, to nic nie
    zna. I ile razy wyslal note do MinSpr w sprawie bzdurnych kosztow.

    > I czy możesz mi wyjasnić co ma do rzeczy rządowa inicjatywa
    > ustawodawcza? Dopóki projektu ustawy nie uchwali sejm doputy pozostaje
    > on tylko projektem. Bez zgody posłów nie stanie sie prawem.

    A gdzie jest Kutas Gardocki pomiedzy pobieraniem cieplej pensyjki? Nie
    przyjdzie mu do glowy zawiadomic ministerstwo ze sady zapchane, bo bawia
    sie w umarzanie wpisow? Zamiast od poczatku pobierac faktyczne koszta
    administracji procesu.

    > Ponownie. Z pretensjami do posłów, bo to oni uchwalili taką a nie inną
    > procedurę, której sądy musza się trzymać.

    Procedura jest taka, ze absurdalnych wpisow nikt nie pobiera, bo ludzi
    na to nie stac. I wtedy sady traca tysiace roboczogodzin na walkowanie
    umorzen zamiast wydawanie wyrokow.

    > I ponownie proszę, czy mógłbyś siępowstrzymac od używania rynsztokowego
    > słownictwa i ubliżania lepszym i godniejszym od siebie?

    Kto jest lepszy? Dyspozycyjna kurwa w todze udajaca niezawislego sedziego?