    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stare prawo jazdy
    Date: Thu, 04 Jan 2007 08:51:11 +0100

    Patrze, patrze a tu *piotr'ek* porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na jakiej podstawie? Uprawnienia ma, a dodatkowo policjanci zabierając
    > PJ wydają ważne 7 dni pokwitowanie.
    Na podstawie braku waznego dokumentu. Jazda bez uprawnien to bodajze
    100zl a bez waznego dokumentu to chyba 50zl (takze w przypadku kiedy np
    zapomniales prawka i zostalo Ci w domu).
    Aczkolwiek faktycznie - kojarzy mi sie ze sad uznal iz 'niewaznosc
    prawka' jest niewazna bo zostalo to nieodpowiednio uchwalone (uchwala
    zamaist rozporzadzenai czy jakos tak). co nie zmieina faktu ze gdy
    prawko traci waznosc (bo np jest terminowe) to jazda z takim
    przeterminowanym prawkiem to mandat
    > Ja 2 miechy bez PJ jeździłem i jakoś tego nie przeżywałem specjalnie.
    Cieszy mnie to bardzo.
    --
    badzio