  • 1. Data: 2003-01-28 08:31:15
    Temat: sprzedaz wierzytelnosci
    Od: f...@p...onet.pl

    mam pytanka z zakresu handelu wierzytelnościami? moze wiecie czy mozna
    pohandlować
    1. wierzytelnościami, z osoba trzecia mimo ze kiedys zawarlismy cesje
    wierzytelnosci na bank?
    2. co wierzytelnością gdy jest nieskuteczna egzekucja komornicza?
    3. a z taką, która nie jest skierowana do komornika, jedynie jest na etapie
    ostateczego przedsądowego wezwania do zapłaty?
    moze podpowiecie literature i z gory dziekuje z pomoc
    FAT

    Fatima Tatak - Pietrzykowska
    Doradca Prawny
    ASC Co. LTD. Sp. z o.o.
    tel. (22) 5175 679
    fax (22) 5175 675

  • 2. Data: 2003-01-28 09:06:17
    Temat: Re: sprzedaz wierzytelnosci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : mam pytanka z zakresu handelu wierzytelnościami? moze wiecie czy mozna
    : pohandlować
    : 1. wierzytelnościami, z osoba trzecia mimo ze kiedys zawarlismy cesje
    : wierzytelnosci na bank?

    nie rozumiem, kto co i na kogo przelał????

    : 2. co wierzytelnością gdy jest nieskuteczna egzekucja komornicza?

    a co ma być? :)

    : 3. a z taką, która nie jest skierowana do komornika, jedynie jest na
    etapie
    : ostateczego przedsądowego wezwania do zapłaty?

    nie słyszałem żeby wierzytelności miały jakiekolwiek "etapy"

    : moze podpowiecie literature i z gory dziekuje z pomoc

    kodeks cywilny
    kodeks postęowania cywilnego

    : Fatima Tatak - Pietrzykowska
    : Doradca Prawny

    ROTFL

  • 3. Data: 2003-01-28 17:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | mam pytanka z zakresu handelu wierzytelnościami? moze wiecie czy mozna
    | pohandlować
    | 1. wierzytelnościami, z osoba trzecia mimo ze kiedys zawarlismy cesje
    | wierzytelnosci na bank?

    No to jak zawarliśmy cesję, to nie bardzo mamy czym handlować, bo
    wierzytelność nie jest nasza.

    | 2. co wierzytelnością gdy jest nieskuteczna egzekucja komornicza?

    A tutaj możesz handlować do woli, pod warunkiem, że znajdziesz
    nabywcę-desperata.

    | 3. a z taką, która nie jest skierowana do komornika, jedynie jest na
    etapie
    | ostateczego przedsądowego wezwania do zapłaty?

    Jeśli to ktoś kupi, to nie ma problemu. No ale dłużnikowi będą wobec nowego
    wierzyciela przysługiwały wszystkie zarzuty, które miałby przeciwko
    pierwotnemu wierzycielowi, więc nabywcę będzie raczej ciężko znaleźć. Ale
    przeszkód nei widzę.

    | moze podpowiecie literature i z gory dziekuje z pomoc

    Kodeks Cywilny