  • Data: 2009-01-06 12:16:41
    Temat: Re: spadek...
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 12:10, p...@p...onet.pl wrote:

    > ok - czyli jest np mieszkanie i ziemia - ziemie chce oddac drugiemu
    > dziedziczacemu, mieszkanie dzielimy - rozumiem, ze to zalatwie u notariusza...
    > a co z US? czy mam teraz zlozyc ze odziedziczylem iles (%) mieszkania i iles
    > (%) ziemi czy moge pozniej juz po notariuszu od faktycznego stanu?
    > skad miec wycene mieszkania i ziemi?

    Najpierw US: wpisujesz co wiesz i okreslasz wartosc rynkowa na dzien
    przyjecia spadku. Wycena na podstawie danych rynkowych np. z ogloszen
    w gazetach. Jesli US sie to nie spdoba, to przedstawi Ci wlasna
    wycene, ktora tez jest zobowiazany rzeczowo uzasadnic. Nastepnie urzad
    wylicza podatek, jesli dotyczy i masz dwa tygodnie na zaplacenie
    podatku. Dla Urzedu nie ma znaczenia, ze nie masz kasy, bo jeszcze
    spadku nie sprzedales.... :-(

    Z zaswiadczeniem z US udajesz sie do notariusza, a ten dokonuje
    notarialnego dzialu spadku.

    VoyteG