eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke? › Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Marx" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Date: Wed, 5 Dec 2007 00:12:06 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <fj4ms2$t7$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <fj3t7i$qkt$1@achot.icm.edu.pl> <fj4m79$56o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello083144082100.chello.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1196809922 935 83.144.82.100 (4 Dec 2007 23:12:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Dec 2007 23:12:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501499
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wez pod uwage, ze nie wycofujesz sie z umowy z poczta, tylko z umowy ze
    > sklepem, ktora zawarles. I to nawet nie w trybie ustawowym (te slynne 10
    > dni),
    > bo nieodebranie paczki zdaje sie nie spelnia kryteriow ustawowych (brak
    > "stosownego oswiadczenia na pismie").

    Dokladnie, i tutaj sie rodzi problem.
    Niby nie mozna wycofac sie z umowy, podajac jako powod niedotrzymanie
    terminu, jesli takowego nie bylo. To poczta zawinila nie sklep.
    Nie wiem naprawde, co mam w tej sytuacji zrobic...

    Sklep odpisal mi:
    "Witam,

    Należałoby w tej sprawie złożyć nowe zam. a tamto będziemy reklamować na
    poczcie polskiej.

    Pozdrawiam"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1