    From: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwod - nie! bez winy
    Date: Tue, 26 Feb 2002 16:39:41 +0100

    Uzytkownik "Beata Braclawska" <b...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:3C77A338.144B65C7@pm.waw.pl...

    > Bylaby to juz trzecia zona - z ta nie ma juz chyba zadnych problemow.
    > Mozna uzywac tego swiata do woli. Ta bajka jednak moglaby konczyc sie
    heppy ,
    > gdyby nie skrzywdzila mojego dziecka i mam zamiar dolozyc wszystkich
    staran
    > aby skurwysyn poniosl odpowiednia kare.

    > Potencjalni swiadkowie mieszkajacy w posesji jego matki sa biedni boja sie
    np.
    > eksmisji.
    > "ty wyjedziesz, a my tu zostajemy."
    > P.S.
    > I wyjechalam i zyje, jako tako, ale zyje.

> [...]
    zeby plodzic dzieci i zmieniac kobiety to juz jest tez w pewnym sensie
    dowodem...Ponadto w pozwie wnioskujesz o rozwod z winy pozwanego..
    - o wladze rodzicielska przez ograniczenie drugiej osobie lub gdy sie w
    ogole nie interesuje to o pozbawienie
    -o alimenty na dziecko i w niektorych wypadkach na siebie , mozesz tez zadac
    regresu tzn.alimenty wsteczne
    - o kontakty z maloletnim w ustalonych terminach
    - o eksmisje
    - o uzytkowanie mieszkania
    - o nadanie rygoru natychmiastowej wykonalnosci w pkt. dot. alimentów
    - o ustanowienie adwokata z urzedu / tu jednak musisz wykazac swoja
    sytuacje materialna/
    - o obciazenie kosztami postepowania strony pozwanej
    itd... sprawa o rozwod toczy sie tak dlugo jak dlugo strony wnosza nowe
    dowody w sprawie ,które sedzia musi rozpoznac ale w trakcie takiej sprawy
    mozna zlozyc rowniez wniosek o zabezpieczenie alimentow do czasu zakonczenia
    postepowania ....
    Sandra