    From: Beata Braclawska <b...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwod - nie! bez winy
    Date: Sat, 23 Feb 2002 15:12:08 +0100

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Z twojej winy?
    > Od kilku lat zyje mu sie bardzo dobrze z Litwinka, ktora prawdopodobnie
    > mocno nalega na zalegalizowanie zwiazku...

    Bylaby to juz trzecia zona - z ta nie ma juz chyba zadnych problemow.
    Mozna uzywac tego swiata do woli. Ta bajka jednak moglaby konczyc sie heppy ,
    gdyby nie skrzywdzila mojego dziecka i mam zamiar dolozyc wszystkich staran
    aby skurwysyn poniosl odpowiednia kare.

> [...]
    > wnie?ae nie mo?na ze wzgl?du na tzw. zawis?o?ae sprawy. Mo?na jednak ??daae
    > rozwodu (lub separacji), zg?osiwszy to w odpowiedzi na pozew. Poniewa? nie
    > jest to roszczenie wzajemne, nie jest wykluczone ?e s?d uwzgl?dni obydwa.
    >

    > Jesli nie udowodnie mu winy wowczas rozwod ma jak w banku :).Mnie rozwod
    > jest tylko do tego potrzebny zeby zabezpieczyc dziecko.

    > ?wiadkowie maj? charakter pomocniczy, najwa?niejszym ?rodkiem dowodowym
    > przy rozwodzie jest przes?uchanie stron oraz wywiad ?rodowiskowy (co do
    > dzieci). To czy mo?esz wygraae bez ?wiadków zale?y od tego jakie dowody

    Potencjalni swiadkowie mieszkajacy w posesji jego matki sa biedni boja sie np.
    eksmisji.
    "ty wyjedziesz, a my tu zostajemy."
    P.S.
    I wyjechalam i zyje, jako tako, ale zyje.