  • Data: 2003-06-04 10:03:31
    Temat: Re: rower na firme
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest mozliwe kupienie roweru na firme i odliczenie VATu od
    > tego zakupu i potem wliczenie go w koszty ?
    Na firme mozesz kupic praktycznie wszystko, jesli tylko potrafisz udowodnic,
    ze bylo to firmie potrzebne. Np. mój znajomy kupil na firme (zaklad
    fotograficzny) lodówke : dlatego, ze klisze musza byc przechowywane w
    temperaturze do ilus-tam (chyba 15) stopniu, co w lecie jest niemozliwe bez
    lodówki:-).
    Zawsze mozesz udowodnic, ze Twoja firma roznosi ulotki po domkach
    jednorodzinnych, a jezdzac na rowerze z ulotkami ponosisz mniejsze wydatki
    niz uzywajac do tego celu samochodu. Jak chcesz kupic rower górski - to juz
    wogóle bez problemu, wszak zzwyklym samochodem nie wjedziesz na stozek
    hihihi:-))).
    pozdrawiam
    ewcia