  • Data: 2004-06-26 06:58:24
    Temat: Re: przekazanie dokumentacji
    Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jets to oczywiste że ma obowiązek i nie wynika to, wydaje mi sie, z
    konkretnego przepisu, który taki obowiązek nakazuje ale z istoty sprawy.
    Dokumenty te należą do wspólnoty mieszkaniowej a nie do zarządcy, nie sa
    jego własnością a własnością wspólnoty i jeżeli poprzedni zarządca sie
    stawia i nei chce oddać anleży do wezwać pisemnie do rozliczenia sie z
    tytułu sprawowanej funkcji. Jeżeli nie odda to można go postraszyć
    postępowaniem sądowym (cywilnym) jak równeiż odpowiedzialnością karną
    (przywłaszczenie a może jakieś przepisy z karnego gospodarczego, nie wiem).

    pzdr