  • Data: 2002-09-30 13:57:43
    Temat: Re: przedawnienie rachunków za prąd?
    Od: "TBM" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy do mnie nie przyszlo wezwanie o zaplate podatku gruntowego to
    > poszedlem do urzedu gminy i sprawdzilem co sie dzieje.

    Z pewnością jesteś wyjatkowo praworządny..... subtelna różnica polega na
    tym, że opłata za prąd nie jest podatkiem.......tylko umową...... Zakład
    zobowiazywał się do regularnego sprawdzania stanu licznika..... a na pewno
    do spisywania stanu w przypadku podwyżek.

    >Natomiast ty przez
    > 7 lat nie ruszyles sie z domu majac nadzieje, ze zapomnieli o tobie i nic
    > nie bedziesz placil. Za to co sie dzieje mozesz miec pretensje tylko do
    > siebie.

    nie chodzi mi o niepłacenie....... tylko np. o ustalenie wysokości,
    prawidlowości "symulacji zużycia"..... przecież kWh 7 lat temu to zupełnie
    inna kWh niż dzisiaj

    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    mimo wszystko dziekuję.......