    From: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przdawnienie- modny temat
    Date: Mon, 12 Mar 2007 16:26:36 +0100

    szerszen napisał(a):
    > chodzi o to ze nie zawsze, bo dosc czesto roszczenia sie juz wlasnie
    > przedawnily, albo sa wrecz bezasadne i sa niedowyegzekwowania zgodnie z
    > prawem, no chyba ze sie ktos wystraszy

    a mógłbyś mnie pokierować gdzie o tym poczytać? dokładniej o
    przedawnieniach długów, jakiś niezapłaconych książek czy coś.
    Kiedyś miałem dość dziwną sytuację, jakaś popularna gazeta komputerowa,
    oferowała jakiś tam kurs obsługi komputera, a że ja leń troche jestem i
    nie chciało mi się rodziny edukować, to 'zamówiłem' to cudo ojcu. Co się
    okazało, po miesiącu przyszło wezwanie do zapłaty, koło 50zł, oczywiście
    zwykłym listem wiec poleciało do kosza, ale przychodziło to prawie co
    tydzien, dopiero po pół roku dali sobie spokój. Gdy to zamawiałem nie
    widziałem nic co by mówiło o zapłacie, ale znając życie, gdzieś tam
    małym druczkiem pewnie było :)

    --
    Rafał Jeżak
    e-mail : rjezak(AT)gmail(DOT)com