    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prokurator umozyl sprawe
    Date: Sat, 15 Apr 2006 12:39:31 +0200

    Użytkownik "Mariusz" <p...@n...grupe> napisał
    > Napisal ze postepowanie zostalo umorzone poniewaz to nie jest
    > przestepstwo, nie podpada pod kk /tu podal jakis paragraf/ . Napisal
    > ze jest to wykroczenie i przekazuje sprawe do rozpaczenia przez policje...

    Faktycznie, są tu pewne duże wątpliwości czy zostało popełnione
    przestępstwo. Niepłacenie czynszu, to zasadniczo sprawa cywilna. Ale jakie
    wykroczenie, mógłbyś podać podstawę prawną tego wykroczenia, którego
    dopatrzył się prokurator? Co tam mu złożyłeś w doniesieniu, że Ci niepoki,
    że mieszka bez meldunku? Bo nie za bardzo wiem co tam za wykroczenie.