    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wozna
    Date: Wed, 12 Mar 2003 18:17:46 +0100

    > czy powinienem to gdzies zglosic
    Wszelkie skargi dotyczące publicznej placówki oświatowej (lub działającej na
    prawach placówki publicznej) można zgłaszać do organu sprawującego nadzór
    pedagogiczny. Najczęściej jest to odpowiednie biuro kuratora oświaty.
    Podstawę prawną znajdziesz w Ustawie o systemie oświaty. Dyrektor szkoły ma
    obowiązek podać Ci informacje dotyczące tego biura (kurator jest jego
    bezpośrednim zwierzchnikiem).
    Ale nie liczyłbym na zbyt wiele.
    BTW - nie macie tam samorządu uczniowskiego, rady rodziców czy czegoś
    podobnego? Te organy mają wpływ na zasady regulujące wewnętrzne życie
    szkoły.

    > czy jest ok i musze sie przystosowac (w
    > sumie zostaly mi tylko 2 miesiace)
    A to już Twoja decyzja...