    From: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z hipoteką
    Date: Mon, 29 Nov 2004 14:37:55 +0100

    Ryszard Ochudzki napisał(a), dnia 29-11-04 11:53 co następuje:

    > Właśnie bank mi powiedział, że ni może zrobić żadnego przelwu, bo nie ma
    > gwarancji że sprzedający podpiszą aneks..
    oj marudzą ;)
    to może inaczej: sprzedający podpiszą aneks i zostawią w GE, ten wystawi
    pisemko że zgadzają się na wykreślenie hipoteki, jeżeli spłacą ileśtam
    złotówek. Potem po wpłynięciu kasy do GE wystawiają zgodę na wykreślenie
    hipoteki.

    Poza tym aneks prawdopodobnie dotyczy tego, że spłacili cześć kredytu
    (trzeba przeliczyć odsetki itp.) i że zabezpieczeniem pozostaje ta druga
    nieruchomość. (tylko nie wiem jakie są wartości tych nieruchomości i
    jaka jest wysokość kredytu)

    Radzisz