eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo do fotografowania (ponownie) i ceny wstępu do obiektów › Re: prawo do fotografowania (ponownie) i ceny wstępu do obiektów
  • Data: 2007-08-03 06:46:50
    Temat: Re: prawo do fotografowania (ponownie) i ceny wstępu do obiektów
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel pisze:

    > raczej nie ... daja paragon fiskalny z tego co pamietam...

    > hmmm chyba tego nie zrozumialem co napisales...
    > jak powyzsze moze podchodzic pod wyladzanie.

    Ano tak sobie myślę, że ... chcę fotografować - muszę zapłacić.
    Oczywiście wchodzę dopiero do muzeum/zamku itp. Czytam - opłata pińć
    zeta, możesz człeku focić, lecz bez lampy i statywu. Oki, pewnie mają
    ładnie wszystko oświetlone. Więc idę sobie tam, załadowany dobry film,
    ISO 100 albo i 50, no i ... nie mogę robić zdjęć! Za ciemno! A jeśli już
    zrobię, to i tak wyjdzie poruszone, lub niedoświetlone itd, itp! Nie
    uprzedzono mnie o tym, a więc wyłudzono ode mnie te pińć zeta :)