    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pranie pieniedzy, generowanie strat...mechanizm przekretu
    Date: Tue, 23 Nov 2004 23:10:27 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@bpw48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "bolo" <b...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:co05ki$70h$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > gdyby ktos mogl mnie oswiecic albo chociaz naprowadzic na trop...bo nie
    moge
    > spac po nocach :)))

    A nie przyszło Ci do głowy, że może ten, co sie zajmuje tym interesem jest
    po prostu głupi i liczyć nie umie?

    Rozwiązanie numer dwa, to że chcą po prostu chwilę istnieć na rynku, by
    zrobić jakiś większy numer i zniknąć. Nowej firmie, takiej co dopiero
    powstała nikt nie da kredytu, nikt nie sprzeda na opóźniony termin
    płatności. Ale jak na rynku chwilę podziałają, albo pouają, ze działają, to
    już interes się uwiarygodnia. Bo zewnętrznie można to podreanimowac w
    dokumentach. Potem "złoty strzał" i po firmie.

    Ale to moja gdybologia i zboczenie zawodowe. Może jednak liczą na jakieś
    większe zamówienie. Może już negocjują, o czym Ty nie wiesz. A firmę -
    choćby ze stratami utrzymują. Powodów takiego działania można jeszcze wiele
    wymyślić. Wiele razu już sie z takim czymś spotkałem. niby nie miało podstaw
    działać, a działało.