  • Data: 2004-07-31 09:20:05
    Temat: Re: pozyczka - dlug - prosze o pomoc
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aq" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:cefke9$9bo$1@opal.futuro.pl...
    > niestety wieksza 2500 zl :( --- a czy przypadkiem biorac swiadkow i ich
    > zeznania na moja korzysc sad nie uzna tego ze w sumie moglem powolac
    dowolna
    > osobe zeby to zeznala ? czyli czy sad nie odrzuci tego typu dowodu ?

    co do zasady dowod z zeznania swiadkow czy przesluchania strony podlega
    swobodnej ocenie Sadu.

    Dowod ze swiadkow i z przesluchania strony zostanie odrzucony na podstawie
    74 kc, chyba ze uprawdopodobnisz fakt zawarcia umowy za pomoca pisma ew.
    druga strona zgodzi sie na dowod ze swiadka lub przesluchania strony.
    Klauzula o waznym interesie spolecznym raczej w gre nie wchodzi.

    p.
    W,