  • 1. Data: 2004-01-13 10:48:29
    Temat: pozdrawienia dla grupy
    Od: m...@p...onet.pl

    Przyznam, że jako laik w tej dziedzinie dość dużo dowiaduję się z Waszych
    dyskusji, co mnie bardzo cieszy.
    Mam jednak takie pytanko, bo z zawału informacji na ten temat nie znalazłem
    jednej, ale dla mojej sprawy bardzo istotnej.
    Chodzi o umowę o zakazie konkurencji. Czy jeśli pracodawca chce się
    zabezpieczyć itd. nie tylko na okres trwania umowy o pracę ale i po, to trzeba
    pdpisać dwie umowy czy można sporządzić jedną z wpisem, że obowiązuje ona także
    przez np 6 miesięcy po rozwiązaniu umowy o pracę. Jak to jest ?

    Na grupie znalazłem różne głosy na ten temat i stąd to pytanie.

    pozdrawiam

    Mkart

  • 2. Data: 2004-01-13 15:10:29
    Temat: Re: pozdrawienia dla grupy
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

    wystarczy jedna umowa, tzn wszystko moze byc w umowie o prace - w tym
    kierunku idzie orzecznictwo SN (w przep. KP mowa jest o "umowach" ale nalezy
    przyjac ze chodzi tu o odrebnosc swiadczeniowa a nie o odrebne dokumenty)

    le Roi

  • 3. Data: 2004-01-13 16:47:30
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > przez np 6 miesięcy po rozwiązaniu umowy o pracę. Jak to jest ?
    >
    > Na grupie znalazłem różne głosy na ten temat i stąd to pytanie.

    I liczysz na to, że dostaniesz jedną odpowiedź? ;)

    KG