    From: Sebcio <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrzebuję pomocy - prawo karne
    Date: Thu, 18 Jun 2009 16:23:24 +0200

    cyrena pisze:

    > Przeraża mnie fakt, że nikt nie zainteresował się mną. Zastanawiam
    > się, czy ja jestem im do czegoś potrzebna. Czuję się jakbym była
    > niewidzialna... A to przecież mnie skradziono kawał zycia, to ja nie
    > mam czasem co jeść, nawet nie mam czego spieniężyć ...

    Przede wszystkim nabierz nieco emocjonalnego dystansu do całej sprawy,
    inaczej się wykończysz albo zaczniesz popełniać błędy. Na pewno powinnaś
    znaleźć prawnika który Ci pomoże.

    > Tak to wygląda. Chcę wyjechać z Polski - przestałam się czuć jej
    > obywatelką...

    Polska to nie pierwsza instancja sądu oraz dana prokuratura. W innych
    krajach możesz trafić na dużo większe absurdy, więc uspokój się. Poza
    tym ta droga jest ucieczką od problemu a nie próbą jego rozwiązania.
    Walcz o swoje, byle spokojnie i z głową.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio