    From: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postepowanie nakazowe
    Date: Thu, 18 Nov 2004 08:52:57 +0100
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    użytkownik Zbigniew B. napisał(a) w wiadomości

    > To napisz coś jeszcze: czy to ma znaczyć, że mogę nie płacić rachunków za
    > telefon, tłumacząc, że "usługa nie została wykonana, a reklamacji nie pisałem
    > właśnie dlategi, że umowa nie została wykonana", no a billingi dowodem być
    > nie mogą, bo są wewnętrznym dokumentem TPSA, która przecież może sobie
    > drukować co tam chce.
    >
    > Czy tak?

    *Ostatni raz*, bo na głupie pytania w zasadzie nie odpowiadam. Jeśli będziesz
    kwestionował wykonanie połączeń, TPSA ma to udowodnić. A tam mają taki komputer
    który rejestruje wykonane połączenie. Przestawią wydruk z tego komputera (a więc
    praktycznie to samo co biling). Jeśli będziesz mówił że ich komputer drukuje to
    co chce, wtedy sąd powołała biegłego, który potwierdzi to że ich komputer
    faktycznie rejestruje tylko wykonane połączenia. Sąd obciąży cię kosztami opinii
    biegłego i tyle z tego będzie. Ale jest to wersja dla oszołomów, kwestionujących
    wszystko. Zazwyczaj nikt nie jest na tyle głupi by kwestionować rzeczy
    oczywiste.

    --
    JOHNSON :)