    From: k...@o...pl (KarolkaM)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!! pzu + odszkodowanie z oc sprawcy - MPK
    Date: 11 Nov 2004 09:10:03 -0800

    Andrzej <v...@b...cy> wrote
    > Problem w tym, e nie masz notatki policyjnej - w co troch trudno mi
    >
    > uwierzy , poniewa Policja ma "zasrany obowi zek" na wniosek
    > poszkodowanego sporz dzi protok , nawet przy najmniejszej st
    > uczce.
    Z tego co wiem notatka jest czyli została sporządzona i pzu ją ma -
    my będziemy sie o nia starać w przyszłym tygodniu - chodziło mi o to,
    że nie dostalismy papierów na miejscu do wglądu - cos tam nam
    powiedziano i tyle - kiedy spytałam swojego ubezpieczyciela bo
    najpierw tam się zgłosiliśmy to nam powiedzieli, żeby się nie
    denerwować bo tak podobno jest i policja nie ma obowiązku tej notatki
    nam zaraz na miejscu wydać.
    Najgorsze jest to, że człowiek nie ma możliwości znać się na wszystkim
    i nie wie co ma prawo żądać, a czego nie - jak ja bym poprosiła kogoś
    , żeby zrobił aerożel to tez myślę, że mało kto by wiedział o co
    chodzi - tak samo jest z prawem - chyba każdy powinien mieć swojego
    "prywatnego" prawnika ;) - tylko kogo na to stać.
    Pozdrawiam Karolina