    From: k...@o...pl (KarolkaM)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!! pzu + odszkodowanie z oc sprawcy - MPK
    Date: 10 Nov 2004 13:06:14 -0800

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:<cmt8hb$qf5$1@opal.icpnet.pl>...
    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ona wie. Ona WSZYSTKO wie ;))))
    > Szkoda nawet komentować.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Wiem tyle, że proszę o pomoc, a ktos się doczepił do mandatu kierowcy.
    Mam napisać, że nie dostał jak dostał i że nie wiem za co jak mi
    policjanci powiedzieli za co. Tyle akurat wiem i nie piszę tu swoich
    domysłów tylko akurat to co wiem - nie wnikam w to czy kierowca dostał
    mandat słusznie czy nie, ale przecież mógł zaprotestować czy nie
    przyjąć, a tego nie zrobił.A ktoś mi zarzuca wymysły i jak człowiek ma
    się nie denerwowac w takiej sytuacji to nie wiem. Nigdzie nie
    napisałam, że wiem wszystko, nie napisałam też, że wiem czy wyjechał
    niesprawnym pojazdem - napisałam tylko, że wiem, iż dostał mandat za
    to iż wyjechał niesprawnym pojazdem.
    Nie będę się wiecej tłumaczyć bo czuję się jeszcze gorzej niz po
    rozmowie z likwidatorem szkody - nic złego nie zrobiłam, a słysze
    tylko słowa krytyki i zarzuty bo napisałam, że motorniczy dostał
    mandat.
    Bardzo proszę jeśli ktoś wie jak postępowac w takim przypadku o
    pomoc!!
    Zarzuty o to iż motorniczy dostał niesłusznie mandat proszę kierowac
    do policji w Łodzi.