  • Data: 2014-03-17 12:30:06
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lg1gjt$i8s$...@s...aioe.org...

    > Nie do końca. Wypadek to niekoniecznie na szosie. Mógł być narciarz
    > nawalony, albo jechał w sposób narażający innych na niebezpieczeństwo. Nie
    > musisz mieć kodeksu narciarza, żeby kogoś oskarżyć o zachowanie
    > niebezpieczne.
    > To nieumyślne, ale jednak spowodowanie uszczerbku na zdrowiu, itd...

    A przeczytałeś co pisze wątkotwórca? Tu nie chodzi o oskarżenie kogoś o
    spowodowanie wypadku (jaki by ten wypadek nie był) tylko o proces cywilny.
    No chyba że "panie władzo, jeden nawalony szaleniec tak niebezpiecznie
    jechał na nartach że sie oboje połamaliśmy i jesteśmy w szpitalu,
    przyjedzcie go aresztować a jak już go skarzą to ja wyrwę odszkodowanie" -
    ale raczej mi na to nie wygląda.

    A.