  • Data: 2005-03-21 13:57:57
    Temat: Re: podejmowanie uchwał-zebranie wspólnoty mi eszkaniowej
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obowiązuje oczywiście forma pisemna. Skoro jednak masz dzisiaj zebranie,
    > a domniemywam, że treść uchwały nie została sformułowana, a nastepnie
    > dostarczona wszystkim właścicielom na pismie co najmniej 7 dni temu - to
    > podejmowanie tej uchwały bedzie nieprawne (niezgodne z ustawą) z uwagi na
    > nie powiadomienie włascicieli o tresci uchwały. Nie wiem też, czy temat
    > tej uchwały został wprowadzony w ogóle do porządku obrad dzisiejszego
    > zebrania- ale to osobna kwestia. Jesli będą dalsze pytania- zapraszam.
    > Eusso

    Pisemnie na tydzień przed zebraniem zawiadomia się o nim właścicieli lokali.
    Uchwałę trzęba wprowadzić do porządku obrad zebrania.
    Trzeba zatem zawiadomić każdego właściciela
    na piśmie o treści podjętej uchwały (art.23 ust.3 UWL) - jak nie było jej we
    wcześniejszych zawiadomieniach. Czy ustawa jest zgodna z prawem decyduje
    tylko sąd (art. 25.ust 1 UWL)

    http://info.cyf-kr.edu.pl/WK/PL/samorzad/wspolnoty/w
    spolnoty.htm