  • 11. Data: 2007-11-28 20:52:39
    Temat: Re: poczta - polecony potraktowano jak zwykły
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Nawet jak monopol zostanie zniesiony, to odbiorca i tak będzie na
    > gorszej pozycji.

    To zależy na ile konkurencyjny będzie rynek. Czy idąc do sklepu
    czujesz się na gorszej pozycji?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2007-11-28 21:32:43
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Liwiusz wrote:

    > To zależy na ile konkurencyjny będzie rynek. Czy idąc do sklepu
    > czujesz się na gorszej pozycji?

    Odbiorca będzie miał mniejszy wpływ na wybór dostarczyciela przesyłki
    niż nadawca. *Zawsze*.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2007-11-29 07:16:45
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    > Nawet jak monopol zostanie zniesiony, to odbiorca i tak będzie na
    > gorszej pozycji.

    na postawie art.61 Prawa Pocztowego, też mogę złożyć reklamację, więc
    złożyłem,
    równolegle ze skargą do UKE na brak odpowiedzialności PP w takich sytuacjach

    S.

  • 14. Data: 2007-11-29 08:20:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Odbiorca będzie miał mniejszy wpływ na wybór dostarczyciela przesyłki
    > niż nadawca. *Zawsze*.

    Nie zawsze, to zależy od warunków. Wystarczy odbiorcy dać takie same
    prawa jak nadawcy.

  • 15. Data: 2007-11-29 19:14:13
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Liwiusz wrote:

    > Nie zawsze, to zależy od warunków. Wystarczy odbiorcy dać takie same
    > prawa jak nadawcy.

    Ale ja nie o reklamacji przesyłki mówiłem, tylko o wyborze dostarczyciela.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 16. Data: 2007-12-01 08:12:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 28 listopad 2007 21:52
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fikkb0$6lt$2@news.onet.pl>):

    > To zależy na ile konkurencyjny będzie rynek.

    Nie będzie, właśnie dlatego jest utrzymywany monopol, bo on przynajmniej
    zapewnia jako taką dostępność usług. Wystarczy spojrzeć na przesyłki
    kurierskie i dno jakie tu panuje oraz to, że odbiorca jest dla nich
    szmatą...

    PP ma ustawowe obowiązki i przynajmniej średniawe, ale świadczy usługi.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl