  • Data: 2002-12-10 21:30:20
    Temat: Re: platnosc za usluge zagraniczna
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Dec 2002, Depilator wrote:
    [...]
    >+ chcę mieć, a nie 100 minus prowizje i opłaty. W obrocie krajowym nie ma tego
    >+ problemu, gdyz jest tylko jeden podmiot przekazujący pieniądze,

    Nie wiem jak dziś, ale wcale niedawno w co najmniej jednym
    banku była opłata właśnie za *przyjęcie* przelewu, coś 1 zł.
    Na p.b.b. (zdaje się) była rozważana kwestia jak skończy
    się pomysł posłania 1 zł z któregoś konta elektronicznego
    (z kategorią "przelewy darmowe", a komputer w odróżnieniu
    od "panienki z okienka" nie będzie kiwał głową z politowaniem).
    Oczywiście nie w kawałku, a w 100 przelewach po 1 groszu :>
    (i oczywiście tylko dlatego zapamiętałem :))

    Pozdrowienia, Gotfryd