  • Data: 2009-10-21 21:51:58
    Temat: Re: parkowanie na terenie prywatnym a mandat
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aMAN" <A...@G...A.PL> napisał w wiadomości
    news:hbnn96$1b$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Dostałem wezwanie od strazy miejskiej na terenie prywatnym należącym do
    > spółdzielni mieszkaniowej w ktorej mam mieszkanie.
    Chodzi o art.144par.1kw moim zdaniem, gdzie, co prawda, mowa jest m.in. o
    deptaniu trawnika lub zieleńca, lecz tym bardziej - w mojej opinii -
    wjeżdzaniu samochodem.Ze zdjęcia wynika, że droga prowadzi na teren
    prywatny. Osobiście wątpię jednak, aby ten kawałek zieleni również był
    terenem prywatnym. Zdaje się, że przynależy do pasa drogowego. Radzę
    sprawdzić status działki. Ochronie na podstawie tego przepisu podlegają
    przede wszystkim tereny zieleni w rozumienieu art.5pkt21 ustawy z dnia 16
    kwietnia 2004r. o ochronie przyrody. Na pewno znajdziesz w necie. I jeszcze
    jedno. Co prawda zdjęcie nie pokazuje tego wyraźnie, ale zdaje się, że
    zaparkowałes samochód w obrębie skrzyżowania powodując utrudnienia w ruchu
    drogowym. Sprawdź art.46 i następne prawa o ruchu drogowym. Chyba trzeba
    było przyjąć mandat i nie wymądrzać się:-). A tekstem o nawiązce płaconej na
    dom dziecka przez straż miejską to mnie rozbawiłeś:-))). Ty myslisz, że to
    jakiś proces cywilny jest? Wystapisz jako obwiniony! Wszystko co możesz
    wygrać to to, że nie przegrasz!:-)I nic poza tym.A co do tego mam
    wątpliwości.Rob