  • 11. Data: 2005-01-18 18:29:01
    Temat: Re: opłata za wystawienie faktury ???
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cs850t$7t8$1@inews.gazeta.pl...

    > zrozum ich troche, po pierwsze nie wysla zwyklym liste, tylko poleconym
    > po drugie dolicz sobioe wydruk i w ogole czas zmarnowany na pojscie na
    > poczte.

    1 a niby to czemu nie zwyklym listem? faktury z tp z Idei z Energetyki itd
    dostaje zwyklymi listami, faktury od poprzedniego dostawcy netu tez
    dostawałem zwyklym listem
    2 kalkulacji kosztów to nie musissz mnei uczyc .. jedno one winny byc
    wliczone w
    cene uslugi a nie robienie sobie takich jaj - czy ktos slyszal o pobieraniu
    oplaty
    za wyslanie f-ry? No niechby tylko któyś z wielkich na rynku zaczął pobierać

    Urko
    GG 1521634

  • 12. Data: 2005-01-18 18:31:22
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po fakturę - to Tobie zależy na jej odebraniu. Sprzedawca ma tylko
    > obowiązek ją wystawić. I wystawia. A Ty chcesz ją mieć. To bierzesz.
    >
    > 5 zł to nie tak dużo - polecony za 3,50 zł, koperta, kartka, tusz/toner,
    > praca pracownika związana ze złożeniem i zakopertowaniem faktury oraz
    > zaniesieniem koperty na pocztę, wypełnieniem książki nadawczej i
    > potwierdzenia przelewu, odstanie pół godziny w kolejce, naklejanie
    > znaczków (chyba że frankownica - ale to kosztuje), czekanie na fakturkę
    > za znaczki... 5 zł to bardzo rozsądna opłata. Niewielka, rzekłbym.

    sądzę że Ty mnie nei zrozumiales ... napisalem tam również "osobiscie"
    moze mi powiesz czemu polecony?

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 13. Data: 2005-01-18 18:55:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1 a niby to czemu nie zwyklym listem?

    bo za tydzien znow bedziesz chciec duplikat twierdzac ze nie wyslano,
    to chyba logiczne co?

    faktury z tp z Idei z Energetyki itd
    > dostaje zwyklymi listami, faktury od poprzedniego dostawcy netu tez
    > dostawałem zwyklym listem

    no i?

> [...]
    pobieraniu
    > oplaty
    > za wyslanie f-ry? No niechby tylko któyś z wielkich na rynku zaczął

    nie pobieraja za fakture a za to o czym pisalem.

    P.

  • 14. Data: 2005-01-19 17:46:34
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > bo za tydzien znow bedziesz chciec duplikat twierdzac ze nie wyslano,
    > to chyba logiczne co?

    być może dla Ciebie logiczne, większość dostawców usług wysyła
    f-ry zwykłymi listami i jakoś świat się nie zatrzymał

    > faktury z tp z Idei z Energetyki itd
    >
    > no i?

    nie widze powodu aby wysylac f-re listem poleconym

    > pobieraniu
    > pobierać
    >
    > nie pobieraja za fakture a za to o czym pisalem.

    wydruk ponoć jest za darmo - jesli osobiscie odbiore to bez oplaty
    czy tak samo byś argumentował w przypadku wprowadzenia oplat
    przez np tpsa? oni to dopiero ponoszą koszty na wydruk, kopertowanie,
    wysyłanie f-r i co ciekawe nie pobierają z tego powodu dodatkowych oplat?
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 15. Data: 2005-01-20 12:01:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > być może dla Ciebie logiczne, większość dostawców usług wysyła
    > f-ry zwykłymi listami i jakoś świat się nie zatrzymał

    ale nie duplikaty

    > nie widze powodu aby wysylac f-re listem poleconym

    duplikat faktury, a ja widze

> [...]
    > przez np tpsa? oni to dopiero ponoszą koszty na wydruk, kopertowanie,
    > wysyłanie f-r i co ciekawe nie pobierają z tego powodu dodatkowych

    abonament placisz? placisz, tam jest to wliczone, zapewniam Cie ze za
    wystawienie duplikatu
    zaplacisz. W IDEI tak samo.

    P.

  • 16. Data: 2005-01-20 17:21:36
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale nie duplikaty

    ja nic nei pisalem o duplikacie
    za duplikat faktycznei mozna skasowac ale pierwszy egz
    IMHO winien byc dotarczony pocztą

    > duplikat faktury, a ja widze

    ja nie chce duplikatu - chce oryginal

    > oplat?
    >

    > abonament placisz? placisz, tam jest to wliczone, zapewniam Cie ze za
    > wystawienie duplikatu
    > zaplacisz. W IDEI tak samo.

    ale szanowny kolego powtorze po raz 3: ja nie chce duplikatu,
    to TY zacząłeś o nim pisac!

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 17. Data: 2005-01-20 22:51:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    poreba <d...@p...com> wrote:
    > Oczekuję od Ciebie niewielkiej opłaty - 10zł, za gotowość do
    > świadczenia dla Ciebie usług-doradczych na przyklad.
    > Przecież siedzę tu i czekam, że może przyjedziesz te 300km...
    > a mój czas, a zużycie krzesła, a prund, a czynsz itd.

    Ale ja nie potrzebuję Twoich usług. Więc nie płacę. Klient natomiast
    chciałby dostać fakturę pocztą. Więc płaci.

    P.

  • 18. Data: 2005-01-20 22:52:41
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > jakiego przelewu?

    Nadania oczywiście :)

    > oddanie znaczkow na frankownice nic nie kosztuje. I oby nie kosztowalo
    > :)

    Znaczków?!? Po co frankownicy znaczki?

    Za frankowanie poczta bierze jakieś 2 gr od listu - chyba że masz własną
    maszynkę.

    P.

  • 19. Data: 2005-01-20 22:55:50
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Urko <a...@n...pl> wrote:
    > sądzę że Ty mnie nei zrozumiales ... napisalem tam również "osobiscie"

    > moze mi powiesz czemu polecony?

    Może nie być polecony - wtedy będzie taniej, ale i tak to kosztuje. Przy
    firmach wycinających się nawzajem cenami (np. sieć osiedlowa po 20-30 zł)
    takie 1,30 zł to 5% ceny usługi! Albo podwyższamy wszystkim, albo tylko tym
    nielicznym, którzy nie mogą sobie wydrukować w domu fakturki z HTMLa czy
    PDFa, a koniecznie chcą ją mieć.

    P.

  • 20. Data: 2005-01-21 14:16:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ale szanowny kolego powtorze po raz 3: ja nie chce duplikatu,
    > to TY zacząłeś o nim pisac!

    jezeli standardowo fakturnie wysylaja to nie widze powodu by za darmo sie
    fatygowac.
    jezeli zaproponowano Ci darmowy odbior w siedzibie to sa jaknajbardziej
    wporzadku.

    EOT
    P.