  • Data: 2008-09-26 08:06:51
    Temat: Re: opakowania zwrotne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d852 pisze:

    > Jakiś przepis ?
    > Bo ogólnie to słyszałem.
    > W sklepach oczywiście nie słyszeli.
    > Co znaczy którymi handluje ?
    > Akurat ma na półce ? Czy np. miał w zeszłym tygodniu ?
    > No i czy to znaczy, że mogę podjechać z tirem pełnym butelek ?
    > No i co ze słynną kwestią "tylko na wymianę" ?

    Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11 maja 2001,
    Dz.U. z 2001 roku, Nr 63, poz. 638;

    art. 14
    Jednostki handlu detalicznego są obowiązane do przyjmowania zwracanych i
    na wymianę opakowań wielokrotnego użytku po produktach w takich
    opakowaniach, które znajdują się w ich ofercie handlowej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz