    From: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwołanie się od mandatu
    Date: Wed, 13 Feb 2008 12:14:18 +0100

    Policjant zastraszył "mnie" (akurat o mnie nie chodzi) podczas wypisywania
    mandatu że jak nie przyjmę to to i tamto i w strachu w nerwach poszkodowany
    przyjął mandat poprzez złożenie podpisu.

    Po przeanalizowaniu sprawy na spokojnie poszkodowany dochodzi do wniosku, że
    policjant nie ma prawa wystawić mandatu za ten czyn.

    Chchesz powiedzieć, że nie ma prawa się odwołać ?
    Od razu to co napisze policjant to tak jakby wyrok NSA ?
    Podaj mi Art który o tym mówi bo nie wierzę.