    From: "Bartosch_M" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstapienie od umowy gwaranji
    Date: Sun, 16 May 2004 13:35:20 +0200

    > a nie czasem po trzech naprawach? _to_ _jest_ _jedynie_ _moje_
    > _przypuszczenie_

    tak po 3 naprawach, ale jesli oni sie nie wywiazali z gwarancji (nie
    naprawili sprzetu i odeslali zepsuty, wiec zlamali warunki) to Art 8 ust 4:

    Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani
    wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w
    odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na
    znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny
    albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru
    konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu
    naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

    oni sie nie wywiazali "nie zdołali uczyni zadość" mojemu zadaniu naprawy,
    czy dobrze rozumiem?

    moge wiec odstapic chyba...