    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odśniezanie chodnikow - jeszcze raz
    Date: Tue, 20 Feb 2007 22:48:41 +0000 (UTC)

    Dnia 20.02.2007 mh <m...@o...pl> napisał/a:
    > wiem ze podatki placimy
    > i tez ten przepis uwazam ze chory- albo nie doprecyzowany
    >
    > ale narazie chyba ten przepis nadalobowiazuje i musze jakos roziwazac
    > problem

    Problem wygląda tak, że jesteś odpowiedzialny za odśnieżenie. Jeśli sam nie
    jesteś w stanie, to powinieneś kogoś wynająć. To po prostu ukryty podatek
    od posiadania nieruchomości, bardzo wysoki w dodatku.

    Inna sprawa, że mam znajomego, który z zasady nie odśnieża. W dodatku
    ma dom przy dosyć 'głównej' drodze i wszelkie odśnieżanie to syzyfowa
    praca, bo mu pługi z jezdni zmiatają śnieg na chodnik. Kolega uważa,
    że to jego dziadek był w łagrze, a dzisiaj się czasy zmieniły i wnuk już
    nie będzie za darmo zasuwał. I mimo, że jest to w centrum miasta, to nikt
    mu za to nic nie zrobił. Tuż po tym, jak kupił ten dom, to przyszli kilka
    razy strasznicy miejscy, ale tylko straszyli mandatem. Po tych kilku razach
    przestali przychodzić. Po prostu. A chodnik odśnieżają służby miejskie, ze
    sporym opóźnieniem co prawda.
    --
    Samotnik