  • Data: 2005-11-17 23:38:39
    Temat: Re: odn. spadków...
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No nie odmawiaj własnemu ojcu prawa do szcześcia osobistego.
    Zarobił, pracuje, zarabia, dlaczego nie miałby podzielic się tym z obecna kobietą, a
    tylko z Wami - już narodzonymi
    dziecmi?
    A swoja drogą czy przed smiercią mamy któreś z mieszkan było we współwłasności
    rodziców (bo wtedy należy się Tobie i
    Twojemu bratu jako spadek po mamie przykładowo udział we współwłasności), czy już
    wtedy wszystkie 3 były ojca?
    JaC

    > tata ma na siebie 3 mieszkania i bardzo przykro by mi było , jakby w przyszłości
    poszły w ręce tej kobiety, lub jej
    córek...