eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi? › Re: odmowa wykonania usługi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Tue, 08 May 2007 11:13:04 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 55
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <f1k7tt$473$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    <f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <dacaf$463e1028$5112c983$9660@news.chello.pl>
    <a...@4...com>
    <5a5ea$463e341e$5112c983$15872@news.chello.pl>
    <o...@4...com>
    <ce4e0$463ecf81$5112c983$3895@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010242052.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1178615859 10823 84.10.242.52 (8 May 2007 09:17:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 May 2007 09:17:39 +0000 (UTC)
    X-Sender: dle432rX9xgFaJa18+UBheXnbW979sui
    X-Newsreader: Forte Free Agent 2.0/32.652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460330
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 7 May 2007 09:04:32 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:


    >swiadczy takie uslugi na rzecz marki jaka reprezentuje, watpie aby w
    >papierach rejestracyjnych mial zapis ze "tylko dla tych co kupili u niego"

    serwis podpisal umowe z "marka", czy z konkretna firma (w tym
    przypadku wylaczny importer)?

    czy naprawde niemozliwa jest umowa, ze:
    - importer udziela pomocy serwisowi, know-how, szkolenia itp.
    - serwis za to zobowiazuje sie, ze bedzie naprawial tylko sprzet
    sprzedawany przez importera

    pamietaj, ze sprzet po gwarancji moze naprawiac jakikolwiek warsztat,
    tylko pytanie dlaczego tego nie robi?

    >> na zdrowy rozsadek, to jakby robil tak jak piszesz, to by niszczyl
    >> swoja siec sprzedazy. co z tego ze serwis zarobi zlotowke, jesli siec
    >> sprzeadzy straci 10zl?
    >siec sprzedazy nic nie straci, bo takich ludzi ktorzy sprowadza to poza ta
    >siecia jest zapewne niewielki procent jesli nie promil,

    no wlasnie, jesli w Polsce bedzie serwis, ktory bedzie naprawiac im
    sprzet, to tym bardziej beda kupowali za nizsza cene za granica, bo
    "jakby sie cos zepsulo, to naprawia mi to w Polsce".
    wiec jest to kolejny argument, zeby sobie sprowadzic

    > poza tym, wiekszosc
    >firm zarabia wlasnie na serwisie swojego sprzetu a nie na sprzecie, takie sa
    >obecnie tendencje,

    ???
    no to firmy robiace maloawaryjny sprzet wrecz zdychaja na rynku.
    jak szukalem sobie lcdka, to patrzylem m.in. na siec serwisowa
    i wyszlo mi, ze iiyama ma b.malo serwisow a np eizo to wogole musi
    zdechnac z glodu, co nie przeszkadza tym firmowm miec cen na towary
    wyzszych niz konkurencja.

    >> ale tworca watku NIE JEST KLIENTEM tegoz importera.
    >a ty caly czas lokalnie myslisz, jego gono obchodzi importer ktory ma
    >zlodziejskie ceny, jego intersuje marka, i tej marce taki klient moze kolo
    >piora zrobic, a wlascicielowi marki na tym napewno nie zalezy, stad moja
    >propozycja udezenia na sama gore

    a my jestesmy na grupie poswieconej prawu i analizujemy strone prawna
    odmowy naprawy, a nie "lokalne myslenie" czy "troske o dobro marki".

    tez jestem za tym, zeby nie bylo wylacznosci importu, wysokich cen
    itp, ale od ponarzekania na te zjawsika to jest np pl.pregierz
    a nie pl.soc.prawo

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1