  • 41. Data: 2007-05-21 18:25:05
    Temat: Re: ochroniarz - naruszenie nietykalnosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f2snt2$d8p$1@news.onet.pl...

    > moge miec pretensje tylko do firmy ochroniarskiej? i organizator nie
    > bedzie miał problemów?

    Ty możesz mieć również roszczenie do organizatora, ale to już Twój wybór.
    Możesz spróbować bezpośrednio kierować roszczenie do firmy ochroniarskiej.
    powinna być ubezpieczona.

  • 42. Data: 2007-05-21 18:51:35
    Od: "kuba" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > Możesz spróbować bezpośrednio kierować roszczenie do firmy ochroniarskiej.

    Wielkie dzięki za pomoc.
    orientujesz sie może ile kosztuje porada prawna i ewentualna obsługa procesu
    przez prawnika?

  • 43. Data: 2007-05-21 20:15:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > orientujesz sie może ile kosztuje porada prawna i ewentualna obsługa
    > procesu przez prawnika?

    Nie. Ale nie zaczynał bym od prawnika i procesu, tylko firmy ochroniarskiej
    i jej ubezpieczyciela. Wielką nieostrożnością ze strony profesjonalnej
    firmy ochroniarskiej byłby brak OC. A przecież to działa podobnie, jak w
    wypadku samochodów. Dochodzi do stłuczki i nikt nie zaczyna od procesu
    cywilnego. Może dogadasz się z ubezpieczycielem bez sądu i kosztów.

    Sąd - o ile się nie mylę - kosztował by Cię 8% kwoty,m której byś dochodził
    oraz drobne wydatki dodatkowe (klauzula wykonalności itd.)

  • 44. Data: 2007-05-22 09:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Barierka ma mieć tyle, ile ma mieć.Ta wysokość nie jest dowolna :-) Ma
    > mieć 100 cm o ile się nie mylę w budownictwie i 110 cm w urządzeniach
    > dźwigowych. No to opisany przez Ciebie problem może zaistnieć u ludzi o
    > wzroście rzędu 2 metrów.

    Czyli jak ktoś ma 2 metry, to nie wolno mu tańczyć na balkonie?

    [ciach]

    > Moim zdaniem nie, tylko nieszczęśliwy wypadek spowodowany nierozważnym
    > zachowaniem tancerza.

    Raczej konsekwencja typowej ochroniarskiej mentalności.

  • 45. Data: 2007-05-22 21:31:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]

    >>> alkochol

    > juwenalia są po to zeby odpocząć od szkoły... nie wiem jaki związek z
    > tematem ma twoj komentarz

    Choćby taką, że słowo "alkochol" troszkę inaczej się pisze. Ale cóż,
    od czasu, jak na maturze za ortografię mogą odjąć całe 3 pkt-y, z 50-ciu, to
    ortografią nikt w szkole się nie przejmuje.

  • 46. Data: 2007-05-23 16:19:11
    Od: "kuba" <y...@p...onet.pl>

    dziekuje za pomoc w rozwiazaniu problemu

    btw, pisalem stara mature a blad kazdemu sie moze zdarzyc...