    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe prawo NARKOTYKOWE, proszę o szczegóły, jak korzystać?
    Date: Sat, 21 May 2011 16:06:22 +0200

    W dniu 2011-05-20 22:33, Polak Warszawianin pisze:
    > Ostatnio ponoć PO z SLD w Sejmie przeforsowały nowe prawo "o
    > zwalczaniu narkomanii" bla bla itp. Rodziło to protesty pisorów bo
    > ponoć pozwala to prawo każdemu na posiadanie narkotyku "na własny
    > użytek".
    > Otóż proszę was o szczegóły:
    >
    > 1) Od kiedy to prawo obowiązuje?
    > 2) Ile można tego narkotyku ze sobą mieć?
    > 3) Po czym wiadomo czy na własny użytek?
    > 4) Czy np. "częstowanie" ;) kolegi to też kwalifikuje się jako "na
    > własny użytek"?
    > 5) Jakie rodzaje narkotyków są objęte tym nowouchwalonym prawem, czy
> [...]

    PISuary kłamały z mównicy sejmowej. Nikt nie zezwolił. Prokurator jednak
    ma narzędzie aby czasami CIę nie ukarać. Posłanka K. nawet chyba za to
    miała wniosek do sejmowej komisji etyki.

    Powiedzmy teraz może Ci zasugerować: "Jak mi powiesz od kogo kupujesz to
    unikniesz kary".

    Z definicji jest karane ale czasami (zależnie od widzimisię prokuratora)
    zależy czy jednak odstąpią od ukarania. Rodzi to oczywiście korupcyjną
    sposobność typu: "jak mi zapłacisz 10k to Ci umorzę".

    Icek