  • Data: 2003-02-12 08:06:27
    Temat: Re: nieuczciwa konkurencja - prosze o pomoc
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ipartners" <k...@t...pl> napisał w wiadomości:
    > szukam osob ktore zajmowaly sie problemem pracownikow ktorzy wyniesli baze
    > danych i przeszli z nia do konkurencyjnej firmy swiadczacej uslugi w tej
    > samej branzy .Przejmuja nam klientow szukam porady .

    To co opisujesz jest czynem nieuczciwej konkurencji opisanym w ustawie a
    dokładniej to w Art.11 ( o ile nie odczytałem błędnie to jest to Dz.U. z
    1993r. Nr 47, poz. 211 - sejmowa baza ustaw nie działa i nie moge sprawdzić
    tego numeru). Problemem może być udowodnienie że były pracownik ujawnił bazę
    klientów, na Tobie spoczywa ciężar udowodnienia winy co nie jest łatwe.
    Musisz mieć dowód że konkurencyjna firma posługuje się Twoją bazą danych
    klientów, pamietaj że dane firm nie są chronione prawem o ochronie danych
    osobowych i łatwo je pozyskać np z PKT lub Panoramy Firm.

    Pozdrowienia
    Serwiz