eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonietypowe (?) zwolnienie pracownika z art. 52 par. 1 pkt. 1 › Re: nietypowe (?) zwolnienie pracownika z art. 52 par. 1 pkt. 1
    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nietypowe (?) zwolnienie pracownika z art. 52 par. 1 pkt. 1
    Date: Fri, 19 Jun 2009 20:19:23 +0200

    > ostatnim pojawieniem się w pracy, odmówiłem wykonania polecanie
    > służbowego (z powodów osobistych). Natychmiast pojawił się dyrektor i

    co to sa powody osobiste ?

    Wszystko zalezy od interpretacji co Ci kazali zrobic i czemu odmowiles. Sad
    jezeli zlozyz pozew bedzie analizowal zasadnosc wypowiedzenia.

    Jak masz solidne podstawy do odmowy wykonania polecenia to spoko. Gorzej jak
    zaraz napiszesz "kazali mi jechac samochodem a ja bylem pod wplywem
    alkoholu".

    Icek