  • Data: 2010-11-05 12:37:58
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ib0ppr$qh8$...@n...onet.pl...

    > IMO w takiej sytuacji (napad z uszkodzoną bronią) kwalifikacja jednak
    > zależeć od intencji sprawcy.
    > Jesli wiedział że to uszkodzona broń, to nie można mu postawić zarzutu
    > że zamierzał i brał pod uwagę narażenie czyjegos życia czy zdrowia.

    a przy nie uszkodzonej naladowanej broni, na jakiej podstawie robisz
    zalozenie ze zamierzal i bral pod uwage narazenie czyjegos zycia i zdrowia?
    ;)

    > Jesli nie wiedział, to przyznam że mam problem.
    > z jednej strony faktycznie nie spowodował zagrożenia, ale z drugiej -
    > godził się z tym i chciał je spowodować...

    a skad wiesz ze chcial spowodowac zagrozenie?
    przy napadzie z bronia w reku, zadko ktory napadajacy zamierza zrobic
    krzywde, wlasnie liczy na to ze ofiara sie wystraszy i spelni rzadania