  • 1. Data: 2007-02-02 18:53:41
    Temat: nagrane rozmowy telefoniczne
    Od: "AB" <A...@w...pl>

    Czy wolno nagrane rozmowy telefoniczne (bez wiedzy osoby z drugiej strony
    lini) odgrywac innym?
    Zostala nagrana rozmwowa z pewnym przestepca i czy mozna taka rozmowe innym
    udostepniac ( czyli odegrac z tasmy czy mp3 playera? )

  • 2. Data: 2007-02-02 19:02:53
    Temat: Re: nagrane rozmowy telefoniczne
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Feb 2007 19:53:41 +0100, AB napisał(a):

    > Czy wolno nagrane rozmowy telefoniczne (bez wiedzy osoby z drugiej strony
    > lini) odgrywac innym?

    Nie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-02 19:04:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik AB napisał:
> [...]
    > Zostala nagrana rozmwowa z pewnym przestepca i czy mozna taka rozmowe innym
    > udostepniac ( czyli odegrac z tasmy czy mp3 playera? )

    Swoją własną - jak najbardziej.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 4. Data: 2007-02-02 19:25:01
    Od: "AB" <A...@w...pl>

    > Swoją własną - jak najbardziej.

    Czyli jak z kims rozmawiam,nagram rozmowe to moge ja innym osobom bez
    wiedzy i zgody tej drugiej osoby odtwarzac komus innemu?
    Scream sie myli piszac ze nie tak?

  • 5. Data: 2007-02-02 19:25:43
    Od: "AB" <A...@w...pl>

    > Czyli jak z kims rozmawiam,nagram rozmowe to moge ja innym osobom bez
    > wiedzy i zgody tej drugiej osoby odtwarzac komus innemu?

    Upss co za zdanie sorry

  • 6. Data: 2007-02-02 19:59:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AB wrote:
> [...]
    >
    > Zostala nagrana rozmwowa z pewnym przestepca i czy mozna taka rozmowe innym
    > udostepniac ( czyli odegrac z tasmy czy mp3 playera? )

    To zależy.

    Jeśli podpadnie pod publikację, to masz ochronę wizerunku.

    Jeśli posłuchasz sobie z kumplem (albo policjantem na komisariacie) -
    jak najbardziej można.

  • 7. Data: 2007-02-02 20:18:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AB" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli jesteś stroną biorącą udział w tej rozmowie, to możesz spokojnie odtwarzać
    jej treść. Równie dobrze mógł byś przecież opowiedzieć, co słyszałeś albo zrobić
    notatki na piśmie. jest kilka wyjątków od tej zasady, ale raczej opisanej przez
    Ciebie sytuacji nie dotyczą. Przykładowo gdyby rozmówca Twój zaczął śpiewać do
    telefonu, to ewentualnie można by Cię było oskarżyć o naruszenie jego praw
    autorskich :-)

  • 8. Data: 2007-02-02 20:27:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Jeśli podpadnie pod publikację, to masz ochronę wizerunku.

    BUACHA CHA CHA CHA CHA !!!!!!!

    ubawiony po pachy

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 9. Data: 2007-02-02 20:35:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 02 Feb 2007 21:27:20 +0100, Arek napisał(a):

    > ubawiony po pachy

    Ty kiedyś już byłeś taki pewny siebie...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2007-02-02 20:36:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Ty kiedyś już byłeś taki pewny siebie...

    Dalej jestem, więc gdzie puenta?

    Arek

    --

    www.eteria.net