  • Data: 2005-12-14 10:27:40
    Temat: Re: nadgorliwość czy obowiązek
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 gru o godzinie 11:17, na pl.soc.prawo, boguslaw napisał(a):

    > On poprostu dokumentuje zdarzenie ze swym udziałem..
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Po prostu spadłem z krzesła ;)
    Brał udział w wykroczeniu? ;)

    >A niby dlaczego ma nie fotografować łamiących prawo ?

    Fotografować może - chodzi o rozpowszechnianie tych fotek. Johnson pytał
    czy wiem co to jest rozpowszechnianie.
    Przekazał fotki bez zgody osoby której facjatę sfotografował osobom
    trzecim, jakiemuś urzędowi, instytucji?

    Dlaczego gdy fotograf profesjonalny którego zamówisz np. na ślub -
    podpisujesz z nim umowę? Jeżeli będzie chciał np. Twoje zdjęcie umieścić w
    gablocie przez swoim zakładem - musi mieć Twoja zgodę?

    --
    Herbi
    14-12-2005 11:24:16