  • Data: 2013-01-25 07:13:02
    Temat: Re: moze komornicy beda lepiej sprawdzac "klientow"?
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-23 21:48, Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaja
    l-konto-innej-osoby-zostal-zawieszony,wid,15278639,w
    iadomosc.html

    No ładnie.
    Najpierw przez kilka dni wysłuchiwałem jak to nikt tu nie jest winny -
    spychologia. Jak to prawo ma luki i ciężko będzie odkręcić to finansowo
    chociaż komornik ma ubezpieczenia itd.
    A tu proszę. Ten niedobry Gowin ciach bach (jak mawia mój syn) i załatwione.
    Najgorsze jest to, że takich przypadków jest dużo więcej i jakość tego
    stawionego prawa przez "szanowny" sejm jest delikatnie mówiąc do d...
    Pierwszy z brzegu (i wystarczający) powód żeby nie przyznawać premii
    marszałkom.