eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: [media] pracodawcy nie mogą kontrolować emaili pracowników [stanowisko RPO] › Re: [media] pracodawcy nie mogą kontrolować emaili pracowników [stanowisko RPO]
  • Data: 2008-01-04 18:19:08
    Temat: Re: [media] pracodawcy nie mogą kontrolować emaili pracowników [stanowisko RPO]
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Jan 2008 16:43:57 +0100, andrzej napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest równie sensowna jak konieczność uprzedzenia
    > najętego płytkarza, że będziemy sprawdzać, czy
    > kupionych przez nas narzędzi nie bierze na inne
    > fuchy.

    Jest o tyle bardziej sensowna o ile założymy, że
    poczta elektroniczna nie różni się zbytnio od tej
    listowej, z trąbką.

    Nie wiem czy każdy sąd założyłby, że przeciętny,
    normalnie rozwinięty i zdroworozsądkowo myślący
    pracownik biurowy zostawiałby w segregatorach
    firmowych (eksport bulgatorów trynolidalnych -
    2003r.) niezapieczętowane, i niezaadresowane
    kartki z listami do cioci czy kochanki (czy tam
    cioci-kochanki, jak kto woli) albo wyniki badania
    z kliniki leczenia impotencji.

    PS. A FUT łonining, to gdzie?

    --
    pozdro