  • From: "Roman" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja na oprogramowanie
    Date: Mon, 6 Oct 2008 15:19:22 +0200

    > Kupiłeś oprogramowanie bez licencji? Nie znając jej treści??
    tej licencji nie bylo na stronie,moglem co najwyzej przeczytac licencje
    ogolnodostepna OSc.
    Zadna licencja nie zostala dolaczona do przesylki ani tez nie ma jej na
    plycie.

    > Jest ważna, a ściśle: będzie ważna.

    po zakupie moga mi doslac licencje, w ktorej nagle dowiaduje sie ,iz musze
    reklamowac ich serwis wielkim banerem i nie moge go usunac ?