  • 1. Data: 2010-03-23 07:54:22
    Temat: kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary
    Od: l...@v...pl

    Ciekawa i interesująca sprawa, przedsiębiorca, obecnie prowadzi dział.gosp.
    wykorzystując pawilon jako kwiaciarnię, jest to stara budka jeszcze chyba ruchu
    ;) obecnie zamierza kupić nowy pawilon de facto o 1 mkw większy ale nowy i
    podmienić - urząd nie wyraził na to zgody z uwagi na fakt, iż biegną w tym
    miejscu kable - TAK W SKRÓCIE - co robić - jakie informacje jeszcze Wam podać ?

    ds

  • 2. Data: 2010-03-23 08:49:08
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 23 Mar, 08:54, l...@v...pl wrote:
> [...]
    > miejscu kable - TAK W SKRÓCIE - co robić - jakie informacje jeszcze Wam podać ?

    Dogadać się z gestorem kabli i zawiadomic o tym urząd.

  • 3. Data: 2010-03-23 10:42:33
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Przełożyć kable ?

  • 4. Data: 2010-03-23 10:56:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 11:42:33 +0100, mz napisał(a):

    > Przełożyć kable ?

    Czy wy w ogóle rozumiecie istotę problemu? Taki pawilon zwykle stoi na
    betonowych podkładach albo jest wkopany w ziemię na głębokość 10-20
    centymetrów - ale aby zamienić jeden na drugi jest potrzebne zezwolenie.
    Skoro teraz stoi tam pawilon i nie ma problemu z kablami, to czemu jest ten
    problem powstaje gdyby miał w tym samym miejscu stanąć inny? Przecież to
    zamiana jednej blaszanej puszki na inną, nic pozatym.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-03-23 10:59:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-23 11:56, scream pisze:

> [...]
    > problem powstaje gdyby miał w tym samym miejscu stanąć inny? Przecież to
    > zamiana jednej blaszanej puszki na inną, nic pozatym.

    Bo jest większy? Bo przy okazji takich modernizacji porządkuje się stare
    błędy?

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-03-23 11:01:21
    Od: l...@v...pl

    Idealnie kolega to uchwycił - to jest ten przypadek - postaram się w pkt. Wam
    napisać jak to wyglądało punkt o punkcie - ale de facto jest tak, że nie ma
    pozwolenia na nowy w miejsce starego, a jest wciąż aktualne zezwolenie na stary
    już stojący - teraz rozumiem, czemu mój sąsiad nie burzył starej kamienicy tylko
    wymieniał ściany na nowe nie rozbierając całości ;)

  • 7. Data: 2010-03-23 11:46:20
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 23 Mar, 11:56, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Tak rozumiemy.
    1. Inwestor wystąpił o wydanie warunków zabudowy "wymiany jednej
    blaszanej puszki na inną"
    2. Urząd rozesłał do gestórów sieci zapytania?
    3. Gestor kabli napisał, że nie wyaraza zgody ponieważ nowy obiekt
    będzie kolidował z kablami.
    4. Prawdopodobnie inwestor dostał to pismo do wiadomości.
    5. Napisz do gestora jakie warunki musisz spełnić
    - przekładka kabli
    - rur osłonowa
    - pawilon niezwiązany z gruntem (a w przypadku awarii gestor usunie
    pawilon na koszt inwestora)
    - inne nie wiem jakie. O wodzie albo kanalizacji bym mógł coś więcej
    powiedzieć.